English

نخستین پارک موزه علوم زمین کشور در مشهد، چشم انتظار بودجه است

مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی شمال شرق گفت: تکمیل نخستین پارک موزه علوم زمین کشور در مشهد و بهره برداری از آن نیازمند تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار باقیمانده آن از محل اعتبارات استانی است.

نخستین پارک موزه علوم زمین کشور در مشهد، چشم انتظار بودجه است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، جعفر طاهری با بیان اینکه عملیات ساخت این موزه در زمینی با زیربنای هزار و 750 مترمربع از سال 1387 در مشهد آغاز شده است افزود: متاسفانه این موزه به دلیل مشکلات اعتباری در سال 94 متوقف شده است.
وی با اشاره به از سرگیری مجدد تکمیل این پروژه اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید با مساعدت وزارت صنعت، معدن و تجارت، ساخت این موزه ازسر گرفته شد و اکنون اجرای طرح پارک موزه علوم زمین مشهد به پیشرفت 90 درصدی رسیده است.
مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی شمال شرق کشور تصریح کرد: برای بخش محوطه سازی و تکمیل تجهیزات این پارک موزه، امسال از محل اعتبارات استانی پنج میلیارد ریال تخصیص یافت که تاکنون 50 درصد از این میزان محقق شده است.
طاهری در ادامه با تشریح بخشهای مختلف پارک موزه علوم زمین مشهد اظهار کرد: پارک موزه علوم زمین واقع در بزرگراه فکوری مشهد شامل محوطه های تخصصی و فضای مسقف با سه پارک تخصصی درباره زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایجاد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه