English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان منزل و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند تعداد سه سارق را که همگی ساکن یکی از استان های کشور بودند شناسایی و دستگیر کردند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه این سارقان در ایام پایان هفته و روزهای تعطیل وارد استان اصفهان می شدند و منازل خالی از سکنه و فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و سرقت می کردند افزود: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت 10 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از تشکیل پرونده و تحویل سارقان به مراجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و همه سارقان جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان  اصفهان در پایان با اشاره به اینکه سارقان از طریق دیوار و تخریب قفل درب اصلی وارد منازل شهروندان می شدند و سرقت می کردند از مردم خواست، نسبت به نصب تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند نرده، حفاظ، آ‍ژیر و دروبین های مداربسته اقدام کنند تا فرصت های ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    باید این فرهنگ جا بیفته که اگر هر نوع سیستم یا تجهیزاتی را تحت عنوان ضد سرقت خرید میکنیم، باید از فروشنده یک ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت دریافت کنیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه