English

کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد و معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به منظور بهره‌گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی-هنری مساجد و استفاده از ظرفیت بالقوه ائمه جماعت مساجد معاونت سوادآموزی و کانون های فرهنگی-هنری مساجد، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد و معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان گفت: این تفاهم نامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ مساجد و ائمه جماعت مساجد به عنوان پایگاه‌های مستحکم آموزشی و فرهنگی فیمابین معاونت سوادآموزی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد در زمینه ریشه کن سازی بی‌سوادی و آموزش به گروه سنی 10تا 49 سال منعقد شده است.

هاشم دالوند در خصوص شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه افزود: این تفاهم نامه با هدف توسعه و تقویت فرهنگ کسب علم و دانش، شتاب بخشی به سوادآموزی و ریشه کن سازی بی‌سوادی در گروه سنی10تا 49سال و تشویق و ترغیب افراد محروم از نعمت سواد جهت حضور در کلاس‌های سوادآموزی امضا شده است.

ابدالی سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی-هنری مساجد نیز با اشاره به اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری،گفت : شناسایی و معرفی نیروهای واجد شرایط همکاری، شناسایی و ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات افراد بیسواد و آموزش به گروه هدف از جمله اقدامات کانون های فرهنگی-هنری مساجد استان در این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه