English

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خبر داد

کشف ۱۵۰ تن خوراک غیربهداشتی دام در تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف یک محموله 150تنی خوراک دام غیربهداشتی دراین شهرستان و دستگیری 5 متهم خبر داد.

کشف 150 تن خوراک غیربهداشتی دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ علی صادقی گفت: ماموران انتظامی شهرستان تیران و کرون مطلع شدند تعدادی از افراد اقدام به تولید خوراک دام به صورت غیر بهداشتی می کنند که پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراه ماموران اداره بهداشت و دامپزشکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل مورد نظر 150 تن خوراک غیر بهداشتی و فاسد دام که تولید و آماده توزیع بود کشف و در این زمینه 5 متهم شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این افراد پس از خرید خوراک دام، با افزودنی هایی مانند مواد شیمیایی و فاسد ،حجم و وزن خوراک را افزایش می دادند و خوراک غیر بهداشتی و فاسد تولید می کردند، بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در پایان از دامداران خواست ، خوراک دام های خود را از مراکز مجاز و استاندارد خریداری کنید و در صورت هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه