English

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان :

باند سارقان منزل در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 5 نفره سارقان منزل و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.

باند سارقان منزل در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ ستار خسروی گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در چندین نقطه از شهر اصفهان ، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند 5 سارق را که یکی از آنها یک خانم بود و همگی ساکن یکی از استان های کشور بودند شناسایی و هنگامی که قصد سرقت از یک منزل در اصفهان را داشتند دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه این سارقان در ایام پایان هفته و روزهای تعطیل وارد استان اصفهان می شدند و منازل خالی از سکنه و فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و سرقت می کردند افزود: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به سرقت یک میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و تحویل سارقان به مراجع قضائی خبر داد و تصریح کرد : در این خصوص پرونده تشکیل و همه سارقان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه سارقان از طریق دیوار و تخریب قفل درب اصلی وارد منازل شهروندان می شدند و سرقت کرده اند که لازم است عموم مردم نسبت به نصب تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند نرده ،حفاظ ،آ‍ژیر و دوربین های مداربسته اقدام کنند تا فرصت های ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه