English

تقدیر استاندار قم از راهپیمایی خودجوش و حماسی ۱۳ دی‌ماه

استاندار قم حرکت خودجوش و حماسی 13 دی‌ماه را مورد توجه قرار داد و گفت: حرکت خودجوش و انقلابی امروز مردم شریف قم بسیار ارزشمند و مهم بوده که نشان از این دارد که مردم همواره پشتیبان نظام بوده و در صحنه‌هایی که لازم بوده پا در میدان می‌گذارند.

تقدیر استاندار قم از راهپیمایی خودجوش و حماسی ۱۳ دی‌ماه

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب بسیار ارزنده و مهم است.

وی با اشاره به  نزدیکی سالروز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: عدد چهل همیشه نشانگر پختگی و کمال است و باید در دهه چهل انقلاب اسلامی سعی تمام مسئولان بر این باشد که انقلاب اسلامی را به ارزش‌ها و ارمان های خود نزدیک سازد.

صادقی با اشاره به مشکلات و معضلات شهر پردیسان تصریح کرد: در ساخت، احداث، شهرسازی و معماری شهر پردیسان اصولاً مطالعه درست و منطقی صورت نگرفته و این مشکل از ابتدای تأسیس این شهر وجود داشته که سبب شده امروز این منطقه با انبوهی از مشکلات مختلف در عرصه‌های مختلف روبه‌رو شود.

وی با نام بردن از برخی مهم‌ترین مشکلات شهر پردیسان عنوان کرد: مشکل سیلاب ازجمله مهم‌ترین مشکلات این منطقه بوده که با تدابیر انجام‌شده در سال‌های اخیر مهارشده، مشکل فاضلاب مشکل اصلی و مهم منطقه پردیسان است که به دلیل مشکلات مالی و عدم تخصیص اعتبارات لازم هنوز انجام‌نشده که مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌های زیستی ساکنان شهر به وجود آورده، مقدمات لازم برای تخصیص این اعتبارات نیز توسط دولت انجام‌گرفته است.

استاندار قم خاطرنشان کرد:کمبود مراکز آموزشی در این منطقه نیز از دیگر مشکلات شهر پردیسان است که با همکاری خیرین مدرسه‌ساز به‌زودی بخشی از مشکلات حل‌شده و بر تعداد مراکز و مدارس شهر پردیسان افزوده خواهد شد.

صادقی عدم مهندسی سازی‌های لازم در شهر پردیسان را موزد توجه قرار داد و تأکید کرد: مشکلات شهر پردیسان امروز تبدیل به انبوهی از مشکلات عدیده‌ای شده که سبب شده تا با وقوع یک حادثه بزرگ  مانند زلزله شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شود.

وی با بیان اهمیت اولویت‌بندی در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی ادامه داد: باید مشکلات شهر پردیسان اولویت‌بندی شود تا شرایط زیستی مردم مناسب شود با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم این منطقه می‌تواند حل شود.

سید مهدی صادقی با اشاره به‌ ضرورت مبحث توسعه پایدار افزود: اگر مسئولان استان کارها و اقدامات خود را بر مبنای توسعه متوازن انجام داده و تخصیص اعتبارات نیز به‌صورت  متوازن به انجام شود  بخش مهمی از مشکلات استان مرتفع می‌شود.

صادقی بیان کرد: بخش مهمی از مشکلات امروز استان قم به دلیل توسعه نامتوازن و عدم مطالعات لازم و کارشناسی بوده که سبب شده تا استان  قم را با انبوهی از مشکلات مختلف گرفتار کند، مشکلات قم صرفاً در پردیسان خلاصه نمی‌شود بلکه بسیاری از مناطق دیگر شهر قم نیز از آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد.

وی ادامه داد: علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی امروز جامعه معلول دلایل پوشیده  و پنهانی بوده که باید برای حل آن‌ها کارهای کارشناسی دقیقی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه