English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

علم و فناوری باید در راستای حمایت از اشتغال در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موضوع اقتصاد در حال حاضر یکی از موضوعات مهم کشور است، گفت: مشکلات اقتصادی در بستر تولید و اشتغال با علم و فناوری تحقق می‌یابد.

علم و فناوری باید در راستای حمایت از اشتغال در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله زین العابدین قربانی در دیدار با اعضای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در بیت نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پیشینیه تاریخی و فرهنگی استان گیلان اظهار کرد: باید از منابع علمی استان برای توسعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه موضوع اقتصاد در حال حاضر یکی از موضوعات مهم کشور است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در بستر تولید و اشتغال با علم و فناوری تحقق می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین سند جامع ملی کشور ادامه داد: گیلان، قطب کشاورزی است و در این سند باید راهکارهای نوین برای بهره‌وری جامع در حوزه‌های مختلف احصاء و برای توسعه علمی استان مورد استفاده قرار گیرد.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه علم و فناوری باید در راستای حمایت از اشتغال در جامعه نهادینه شود، گفت: در گذشته 70 درصد مردم استان در روستاها و 30 درصد در شهر زندگی می‌کردند؛ اما اکنون این آمار در روستاها به 28 درصد رسیده و مابقی در شهر ساکن هستند و یکی از دلایل بیکاری را در استان رقم زده است.

وی از پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: اقتصاد مقاومتی در استان اجرا می‌شود؛ اما تا رسیدن به مرحله ایده‌آل راه بسیار است.  

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اقدام خوب دولت برای پرداخت وام 2 تا 4 میلیون تومانی به کشاورزان خاطرنشان کرد: این تصمیم از اقدامات خوب و موثر دولت برای زمستان گذرانی کشاورزان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه