English

مدیرکل صدا و سیما استان کردستان :

تراز رسانه ملی، اخلاق و آگاهی و بصیرت است

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان با بیان اینکه برنامه برخی دستگاه ها برنامه دستگاه دیگر را نقض می کند گفت: با توجه به اینکه تراز رسانه ملی اخلاق، آگاهی و بصیریت است با این نگاه با بسیج افکار عمومی در استان حرکت می شود.

تراز رسانه ملی، اخلاق و آگاهی و بصیرت است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، ابوالقاسم  امان اللهی امروز در نهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج، اظهار کرد:  از ابتدای سال تاکنون در حوزه صدا 3 هزار و 60 دقیقه برنامه و در بخش سیما یک هزار و 620 و در بخش خبر 190 دقیقه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز و تاثیر مخرب استفاده از این نوع کالاها در صدا و سیمای مرکز استان برنامه تولید و پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیما استان کردستان تصریح کرد: جمع کل پرداخت صدا و سیما به حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز 4چهار هزار وهشتصدوهفتاد دقیقه است.

امان الهی افزود: البته فرهنگ سازی کار زمان بر است و همه دستگاه ها باید در این راستا به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برنامه برخی دستگاه ها برنامه دستگاه دیگر را نقض می کند گفت: با توجه به اینکه تراز رسانه ملی اخلاق، آگاهی و بصیریت است با این نگاه با بسیج افکار عمومی در استان حرکت می شود.

مدیرکل صدا و سیما استان کردستان گفت: در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی است تلاش در این حوزه ضروری بوده و اگر امروز شاهد برخی اتفاقات در سطح کشور هستیم به دلیل بی توجهی بر همین حوزه اقتصاد است.

امان الهی با بیان اینکه امروز نگاه گفت و گو محور دیگر تاثیری که باید در جامعه داشته باشد ندارد، گفت: باید به سمت برنامه ها و تولید کارهایی انیمیشن و مستند و غیره برویم.

وی گفت: برنامه های کپسولی و کوچک تاثیرگذار در صدا و سیما نیاز به پشتیبانی مالی دارد.

مدیرکل صدا و سیما استان کردستان با بیان اینکه اگر بخشی از درآمد حوزه قاچاق کالا در زمینه فرهنگ سازی هزینه شود می تواند تاثیر بسزایی در تولید کارهای محتوایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه