English

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

در بازدید میدانی از پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، بیش از ۱۰۰ راس کل و بز مشاهده شد/نیازمند کمک خیرین حوزه محیط زیست هستیم

مهرداد فتحی بیرانوند گفت: در بازدید میدانی از پاسگاه محیط‌بانی و پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، خوشبختانه حدود 100 راس کل و بز مشاهده شد.

در بازدید میدانی از پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، بیش از 100 راس کل و بز مشاهده شد/نیازمند کمک خیرین حوزه محیط زیست هستیم

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: خوشبختانه در بازدید میدانی که از پناهگاه حیات وحش منطقه سفیدکوه ازنا داشتیم، یک گله پر جمعیت کل و بز در حال عبور مشاهده شد.

مهرداد فتحی بیرانوند، افزود: در این ماموریت که مدیر حراست و رئیس یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان نیز حضور داشتند، خوشبختانه یک گله حدوداً 100 راسی مشاهده شد که این مهم، بی‌شک حاصل عنایات پروردگار و خدمات و زحمات شبانه‌روزی همکارانمان در پاسگاه محیط‌بانی پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا است.

کل و بز لرستان

وی، با اشاره به احداث چند پاسگاه محیط‌بانی در سطح استان لرستان، تصریح کرد: خدای بزرگ را شاکریم که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ساختمان جدید محیط‌بانی پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا در سال گذشته احداث و در سال جاری تجهیز شد.

پاسگاه محیطبانی سفیدکوه ازنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، ادامه داد: محیط‌بانی علاوه بر شیرینی خدمت، مصائب و مشکلات فراوانی به همراه دارد که از چشم عامه مردم پنهان است. یکی از دغدغه‌ها و مطالبات محیط‌بانان لرستان، داشتن سرپناه امن و پاسگاه محیط‌بانی مجهز برای ارائه خدمات مطلوب زیست محیطی در مناطق تحت کنترل است که با اقدامات صورت گرفته، خوشبختانه این مهم تا حدودی محقق شده. لذا امیدواریم خیرین زیست محیطی استان نیز در این مسیر، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را همراهی کنند.

فتحی بیرانوند، تاکید کرد: در بازدید صورت گرفته از پاسگاه منطقه حفاظت شده اشترانکوه و پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، خوشبختانه شکارغیرمجاز و مورد تخلفاتی مشاهده نشد و اقدامات صورت گرفته همکاران محیط‌بانمان در این مناطق، رضایت بخش ارزیابی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه