English

نایب رییس شورای شهر اصفهان:

اکوسیستم کارآفرینی در شهر اصفهان راه اندازی می شود

نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: اکوسیستم کارآفرینی در شهر اصفهان به منظور رفع معضلات و آسیب های اجتماعی راه اندزی می شود.

اکوسیستم کارآفرینی در شهر اصفهان راه اندازی می شود

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، علیرضا نصر در حاشیه سمپوزیوم « بررسی عملیاتی اکوسیستم های کارآفرینی بین المللی » افزود: یکی از شعارهای انتخاباتی ایجاد اکوسیستم کار آفرینی در شهر اصفهان بود و با توجه به این که یکی از پایه های  چهل ستون "شهر امید" راه اندای اکوسیستم کار آفرینی است امروز اولین جلسه در این رابطه در شهر اصفهان برگزار شد.

وی با انتقاد از این که وضعیت اشتغال در شهر اصفهان خوب نیست ادامه داد: مراجعات شهروندان به شهرداری حاکی از این است که بسیاری از جوانان و نوجوانان و خانواده ها دغدغه اشتغال دارند لذا لازم است  در زمینه اشتغال بسترسازی شود.

نایب رییس شورای شهر با بیان این که  با خلاقیت و نوآوری می توان کاری کارستان انجام داد تصریح کرد: مسئولان باید بستر را برای کار آفرینی فراهم کنند و با حمایت، اعتماد و  پشتیبانی و با اغماض خطاهای کوچک اکوسیستم کارآفرینی تبلور نمایند.

وی اظهار امید واری کرد: با بستر سازی در زمینه  کارآفرینی و  ایجاد اشتغال بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی رفع می شود چرا که حلال بسیار مشکلات ایجاد اشتغال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه