English

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان

۹ دی یک روز ملی است و به همه اقشار و ملت تعلق دارد

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان: 9 دی ماه یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب و این کشور خواهد بود.

9 دی یک روز ملی است و به همه اقشار و ملت تعلق دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در نشست هماهنگی بزرگ‌داشت روز 9 دی با اشاره به فتنه سال 88 اظهار کرد: فتنه 88  بر اساس هواهای نفسانی برای رسید به قدرت، پیروی از بدعت‌های گذشته و تضعیف انقلاب و ولایت بود.

وی با بیان این‌که فتنه یعنی مخلوط کردن حق و باطل که تشخیص حق را سخت می‌کند، افزود: فتنه 88 عظیم بود اما چیز جدیدی نبود چرا که در صدر اسلام و حتی در دوران انقلاب شاهد این گونه ماجراها بوده‌ایم ولی هربار در فضای غبارآلود فتنه  این امت با بصیرت، ولایی و هوشیار هستند که پیشانی دشمنان این آب و خاک و منافقین را برخاک می مالند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با بیان این‌که 9 دی روز بیعت دوباره با انقلاب ، رهبری و ولایت بود ، گفت: 9 دی روز پایبندی بر سر ارزش‌ها اسلامی بود این روز بزرگ انقلاب را بیمه کرد و اگر این روز نبود وضعیت ایران مانند کشورهای عراق و سوریه بود ، بنابراین بازخوانی فتنه 88 و 9 دی مهم است و باید تبیین شود.

علیزاده با بیان این‌که 9 دی متعلق به گروه خاص سیاسی نیست افزود: 9 دی یک روز ملی است چرا که این روز به همه اقشار مردم و جریان‌های سیاسی تعلق دارد و در این روز همه آمدند تا از ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب حمایت کنند.

وی افزود: باید با بصیرت و روشنگری ماهیت فتنه 88 و 9 دی را برای کسانی این  را هنوز این وقایع را درک نکرده‌اند تبیین و تشریح شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با بیان این‌که به مناسبت 9 دی ماه کمیته گرامیداشت این روز بزرگ در محل اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان تشکیل شد ، گفت: مجموعه اوقاف و امورخیریه استان گیلان و ادارات اجرایی آن با هدف تبیین و روشنگری ماهیت فتنه 88 و ابعاد و زوایای پنهان آن برنامه های متعددی در سطح بقاع متبرکه استان تدارک دیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه