English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت

آموزش بیش از ۵۴ هزار نفر در رشته های مختلف قرآن کریم در اوقاف گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: اوقاف و امورخیریه گیلان از سال 91 تا 95 بیش از 54 هزارنفر را تحت آموزش رشته های قرآن کریم قرار داده است.

آموزش بیش از 54 هزار نفر در رشته های مختلف قرآن کریم در اوقاف گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه استان گیلان از سال 91 تا سال 95 حدود 54,624 نفر را در رشته های مختلف حفظ قرآن کریم را ثبت نام و تحت آموزش قرار داده است.

علیزاده گفت: 682 کلاس در بقاع متبرکه و 185 کلاس خارج از آن، با کمک 548 مربی حفظ قرآن کریم این تعداد نفرات را در رشته های مختلف قرآن کریم آموزش دادند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان افزود: در طی این 5 سال، حدود 25,186 نفر در آزمون های پایانی شرکت کرده که 11,093 نفر موفق شدند گواهی نامه تایید حفظ قرآن را از این اداره کل دریافت نمایند.

علیزاده خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود 6,500 نفر در 361 کلاس و به کمک 330 مربی در حال آموزش و پیگیری حفظ قرآن کریم می باشند.

وی گفت: تاکنون حدود 200 مربی از این تعداد، در مرکز تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه واقع در شهر مقدس قم، تحت آموزش تکمیلی قرار گرفته اند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان تصریح کرد: اداره امور قرآنی اوقاف گیلان، با هدف ارتقاء مهارت کلاس داری مربیان حاضر و آشنایی با روشهای تدریس و همچنین فراگیری تخصصی مباحث صوت و لحن، اقدام به برگزاری کارگاههای یک روزه با عناوین فوق الذکر کرده است که این کارگاه ها از آبان ماه سال جاری در شهرستان های استان و با استفاده از اساتید با تجربه و خبره، آغاز به کار نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه