English

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

لرستان میزبان شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خواهد بود

فرید رحمتی گفت: از سوی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، استان لرستان برای دومین سال متوالی، به عنوان میزبان جشنواره ملی خوشنویسی رضوی معرفی شد.

لرستان میزبان شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، فرید رحمتی گفت: به دنبال برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در استان، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) میزبانی این جشنواره در دوره ی شانزدهم را نیز به لرستان سپرد.

وی افزود: این جشنواره در دهه ی کرامت و همزمان با بسیاری از جشنواره های فرهنگی و هنری رضوی دیگر در سراسر کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود و دبیرخانه این جشنواره از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر آن نسبت به سال گذشته است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در دوره  قبل جشنواره 593 اثر از 281 هنرمند شاخص خوشنویسی کشور به دبیرخانه ی جشنواره ارسال شد که در نهایت 121 اثر به بخش نهایی و نمایشگاه جشنواره در بخش های نستعلیق ، شکسته ، ثلث ، نسخ ، تحریری و بخش ویژه ی کرامت های انسانی راه یافت.

رحمتی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید برزگ و مطرح خوشنویسی کشور همچون استاد شیرازی، فلسفی، کابلی، بختیاری، حیدری، بنی رضی و عبدالرضایی در زمینه داوری، از مهمترین ویژگی‌های جشنواره پانزدهم خوشنویسی رضوی در استان لرستان بود که در دوره دوم نیز به همین شکل اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه