English

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان خبر داد

برگزاری اولین رویداد کارآفرینی با موضوع گردشگری روستایی در استان

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی با موضوع گردشگری روستایی در استان گیلان خبر داد.

برگزاری اولین رویداد کارآفرینی با موضوع گردشگری روستایی در استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید مازیار سیدنژاد اظهار کرد: دفتر امور روستایی گیلان به منظور ارائه ایده ها و نوآوری ها در حوزه کارآفرینی روستایی، ضمن همکاری و حمایت از برگزاری رویدادهای استارت آپی با محوریت دانشگاه ها، سازمان ها و همچنین بخش خصوصی؛ جهت حمایت از طرح های واجد شرایط با ارائه تسهیلات کم بهره، آمادگی کامل دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان گفت: رویدادهای استارت آپی برگزار شده در سالیان اخیر عمدتاً شهری بوده و با توجه به اینکه 37 درصد از جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند لزوم توجه به ایده پردازی و نوآوری در حوزه توسعه روستایی ضروری پیدا می کند.

سیدنژاد ادامه داد: در همین راستا با توجه به هدف گذاری صورت پذیرفته در خصوص توسعه گردشگری روستایی و بوم گردی در استان توسط استاندار محترم، این اداره کل آمادگی خود برای حمایت از برگزاری اولین رویداد تخصصی با موضوع گردشگری روستایی را توسط بخش خصوصی در هفته آخر بهمن سال جاری، به منظور جذب و حمایت از ایده های نو در این حوزه اعلام می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه