English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره سارقان و مالخران اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شاهین شهر شناسایی و دستیگری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های تخصصی بعمل آمده مشخص شد دو سارق به وسیله یک دستگاه وانت مزدا اقدام به سرقت درب و پنجره های آلومینومی و آهنی ، میلگرد و خاموت از کارگاه های ساختمانی و آهن آلات و ضایعات فلزی از کارگاه های و کارخانه های متروکه می کنند .

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای در این زمینه بیان داشت : افراد دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی پلیس به سرقت یک میلیارد ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان با همدستی دو مالخر اعتراف کردند .

سرهنگ مختاری از دستگیری مالخران اموال مسروقه که دو بردار بودند نیز خبر داد و گفت : در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از مالکان اماکن خصوصی خواست ، اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتی الامکان از نگهبانان مطمئن و مورد اطمینان استفاده کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه