English

بازیکن خراسانی تیم ملی کبدی بانوان:

کمبودهای زیادی در رشته کبدی وجود دارد/ نتوانستیم در رقابت های آسیایی به خوبی ظاهر شویم

بازیکن خراسانی تیم ملی کبدی بانوان گفت: دست کم گرفتن کره جنوبی در نیمه نهایی مانع نرسیدن تیم به قهرمانی آسیا شد

کمبودهای زیادی در رشته کبدی وجود دارد/ نتوانستیم در رقابت های آسیایی به خوبی ظاهر شویم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ازمشهد،سمانه افخم در خصوص عملکرد تیم ملی کبدی بانوان در رقابت های آسیایی کبدی  گرگان اظهار کرد: مسابقات خوبی بود. متاسفانه پیش برنده بودن مقابل تیم کره جنوبی در نیمه نهایی رقابت های آسیایی باعث شد تا مقابل این تیم تن به شکست بدهیم و از صعود به فینال بازبمانیم.

وی ادامه داد: تمرینات زیادی را در طی یک سال اخیر انجام دادیمو آنالیزخوبی از بازیکنان تیم های حاظر در مسابقات کسب کرده بودیم اما متاسفانه شکست ناباورانه مقابل کره جنوبی مانع رسیدن به هدف تیم شد.

افخم اضافه کرد: میزبانی مسابقات در سطح فوق العاده ای بود به عقیده بنده حیف شد نتوانستیم در فینال رقابت های آسیایی حضور داشته باشیم.

بازیکن خراسانی تیم ملی کبدی بانوان در خصوص عملکرد بازیکنان خاطرنشان کرد: به عقیده بنده بازیکنان تیم ملی عملکرد انفرادی بسیار خوبی داشتند اما متاسفانه در کار تیمی هماهنگی نسبتا خوبی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی بانوان تایلند با روسری در داخل سالن بانوان حضور داشته است عنوان کرد: در مسابقات بانوان بعضی از مسئولان آقا در سالن حضور داشتند اما نمی دانم چرا تمام انعکاس این موضوع به سمت سرمربی تیم ملی تایلند پیش رفته است در این خصوص نظری ندارم.

افخم دررابطه با وضعیت کبدی بانوان خراسان رضوی گفت: کبدی کاران در مجموع سختی های زیادی می کشند که دیدگاه بنده مظلوم ترین رشته ورزشی به حساب می آیم.متاسفانه حمایت ها به خوبی از این رشته صورت نمی گیرد.

بازیکن خراسانی تیم ملی کبدی بانوان در پایان بیان کرد: نزدیک به 14 سال در رشته کبدی فعالیت می کنم و چندین دوره در اردوی تیم ملی حضور داشته ام.امید است در آینده با عملکرد خوب بتوانم همچنان به موفقیت های خود ادامه بدهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه