English

شهردار بهارستان:

تنها ۲۰ درصد بودجه شهرداری بهارستان محقق شده است

شهردار بهارستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تنها 20 درصد بودجه این شهرداری محقق شده است.

تنها 20 درصد بودجه شهرداری بهارستان محقق شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، یحیی عیدی بیرانوند در جمع اصحاب رسانه گفت : بودجه پیش بینی شده برای شهرداری بهارستان 85 میلیارد تومان است در صورتیکه در 9 ماه سال جاری تاکنون 20 درصد این بودجه محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال رابطه دو طرفه و تعاملی با مردم شهر بهارستان هستیم، خاطرنشان کرد: مردم باید شهرداری را خانه خود بدانند و رابطه شهرداری با مردم بسیار تنگاتنگ خواهد بود.

عیدی بیرانوند گفت : تغییر نگرش به شهر بهارستان یکی از اقدامات برای پویا کردن شهر وخارج کردن آن از یک شهر خوابگاهی می باشد.

 وی افزود: ساخت مجمتع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌های مختلف، ایجاد پارک‌های تفریحی، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد بستر لازم برای ورزش جوانان، احداث فرهنگ‌سرا، برگزاری همایش وفرصت‌های شغلی، ساخت پارک بانوان، مطالعات جامع ترافیک، توجه به سیستم حمل ونقل، افزایش نورپردازی وکمک به بیدار شدن شهر در شب، از جمله برنامه های ما در شهرداری است.

شهردار بهارستان  اظهار داشت: در شهرداری  به دنبال حل مشکلات شهر با کمک مردم هستیم و تشکیل انجمن ها و تشکل های مردمی واتاق فکر ازصاحب نظران و ایده پردازان ازجمله اقدامات در خصوص اجرایی شدن این هدف است.

رئیس شورای شهر بهارستان هم در این نشست خبری گفت: بهارستان باید به سمت یک شهر پایدار حرکت کند واز شهر خوابگاهی خارج شود و دیدگاه‌ها نسبت به شهر بهارستان تغییر کند.

مجتبی محبی جمعیت فعال وآماده کار شهر بهارستان را 37 درصد عنوان کرد وگفت: این شهر نیاز به ایجاد بستر مناسب برای فعالیت اقتصادی دارد.

وی افزود: 9 ماه از سال گذشته وما تنها 16 میلیارد تومان بودجه گرفتیم که این بودجه برای شهر بهارستان کفاف نمی دهد.

محبی بیان کرد: در حوزه های عمرانی شهرداری رکود حاکم است وهیچ طرح عمرانی فعال نیست.

وی اشتغال، سرمایه گذاری و نقدینگی را نیاز اساسی درشهرهای جدید عنوان کرد و گفت: شهر بهارستان شهر جوانی است و استعداد و زیر ساخت های خوبی دارد وامیدوارم با تحقق اشتغال وجذب سرمایه گذار این شهر بر شهر اصفهان سایه اندازی کند.

رئیس شورای شهر بهارستان ساخت وساز و صنعت ساختمان در بهارستان را یکی از ظرفیت های اشتغال دراین شهر دانست و گفت: رکود مسکن براین مشاغل تاثیر گذاشته و اکنون تنها شغل کارگری بسترش فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه