English

برگزاری دهمین برنامه از جشنواره فراگیر نخستین واژه آب در آبفا منطقه ۴ اصفهان

دهمین برنامه از جشنواره فراگیر نخستین واژه آب با حضور بیش از 350 نفر دانش آموز کلاس اول ناحیه 4 آموزش و پرورش اصفهان که با همکاری آبفا منطقه 4 برگزارشد.

برگزاری دهمین برنامه از جشنواره فراگیر نخستین واژه آب در آبفا منطقه 4 اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر آبفا منطقه 4 شهر اصفهان پیرامون فرهنگ سازی مصرف بهینه آب گفت: در چند سال اخیر با هماهنگی روابط عمومی آبفا استان اصفهان اقدامات بسیاری درخصوص نهادینه کردن مصرف صحیح آب درنظر گرفته شد به طوریکه در ساختمان و مجتمع های بزرگ در سطح منطقه بروشور و تراکت هایی حاوی مطالبی درخصوص چگونگی صرفه جویی در مصرف آب توزیع گردید که این فرایند به دلیل رفت و آمد بسیار زیاد مردم در این محل ها انجام گرفت.

مجید باقری بیان کرد: همه ساله اکیپ مروجین مصرف بهینه آب با پایش باغات، اماکن عمومی، اداری و مراکز آموزشی راههای صحیح مصرف آب را به اقشار مختلف آموزش می دهند این درحالیست که توزیع لوازم کاهنده مصرف آب در ادارات، سازمانها و نهادها نیز صورت پذیرفت که این مهم بسیار مؤثر در کاهش مصرف آب بوده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دائمی مدیریت مصرف آب که با بهره گیری از لوازم کاهنده مصرف آب و محصولات فرهنگی از قبیل بروشور، پوستر، کتابچه است تأثیر بسزایی در ترویج مصرف صحیح آب بین مشترکین داشته است.

مدیر آبفا منطقه 4 گفت: اصلاح شبکه فرسوده آب خیابانهای تالار، پانزده خرداد، چمران، آزادی به جهت کاهش هدررفت آب انجام گرفت همچنین ساخت حوضچه ها و تعویض والوهای بزرگ در راستای کاهش مدت زمان مهار حوادث در دستور کار قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه