English

ثبت ۲۸ وقف جدید در استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با ایام دهه وقف 28 وقف جدید با ارزشی بیش از 28 میلیارد ریال توسط واقفان نیک اندیش در استان اصفهان به ثبت رسید.

ثبت 28 وقف جدید در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: با اجرای برنامه هایی که در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف در سطح استان انجام شده است و همچنین تشکیل انجمن های یاوران وقف همزمان با دهه وقف 28 وقف جدید توسط واقفان نیک اندیش با ارزشی بالغ بر بیش از 28 میلیارد ریال به ثبت رسید.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و همچنین با ارائه خدمات مشاوره ای به واقفان نیک اندیش وقف هایی که در استان توسط واقفان نیک اندیش به ثبت رسیده اند براساس نیازهای روز جامعه هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: کلیه این وقف ها در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت شده اند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد و در آینده نیز  وقف های بیشتری توسط انسان های فاخر و فرهیخته برای رفع نیازهای جامعه به ثبت برسد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری افزود: بیشترین وقف ها در هفته وقف  در شهرستان های گلپایگان، اردستان و فریدن به ثبت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه