English

رئیس اتاق تعاون استان کهگلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری کارگاه تعالی مدیریت و ارتقاء بهره‌وری در تعاونی‌

رئیس اتاق تعاون استان کهگلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری در تعاونی‌های این استان خبر داد.

برگزاری کارگاه تعالی مدیریت و ارتقاء بهره‌وری در تعاونی‌

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای راهبرد و توانمندسازی منابع انسانی تعاونی‌ها و بمنظور ارتقاء سطح دانش مدیران تعاونی، کارگاه آموزشی تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری در تعاونی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ابلاغ طرح تعالی مدیریت و ارتقای بهره وری در تعاونی‌ها از سوی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توانمندسازی و شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود تعاونی‌ها، این کارگاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با حضور مدیران شرکت‌های تعاونی از سراسر استان، کارشناسان بخش تعاونِ ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه، اتاق تعاون استان و اتحادیه شرکت‌های تعاونی استان و سایر دست اندرکاران حوزه تعاون در استان برگزار می‌شود.

باقری هدف از برگزاری این دوره را تربیت افرادی مشارکت جو و توانمند عنوان کرد و گفت:‌ در این کارگاه در نظر داریم با ایجاد خلاقیت و نوآوری و اعمال روش‌هایی مطابق با تکنولوژی روز دنیا، مدیران تعاونی‌ها را در رسیدن به تعالی وضع مطلوب کمک کنیم.

وی مدل تعالی را زبان مشترک مقایسه عملکرد و میزان موفقیت در سازمان‌ها دانست و افزود: کارگاه کارگاه آموزشی تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری فردا یک شنبه ۲۶ آذر ماه در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد برلزوم اجرای اینگونه دوره‌های آموزشی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی در توانمند نمودن نیروی انسانی تعاونی‌ها و ارتقاء دانش مدیران مؤثر و مفید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه