English

۲۵۰۰ میلیارد تومان سهم کرمانشاه از بودجه ۹۷

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان کرمانشاه گفت: در لایحه بودجه سال 1397، 2500 میلیارد تومان اعتبارات استانی برای کرمانشاه در نظر گرفته‌شده که از این میزان 690 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) و مابقی مربوط به اعتبارات هزینه‌ای (جاری) است.

2500 میلیارد تومان سهم کرمانشاه از بودجه 97

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، طهمورث الیاسی با اشاره به کاهش 15 درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور در لایحه بودجه، گفت: متناسب با این کاهش، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان‌ها نیز کاهش‌یافته است.

وی افزود: در لایحه بودجه رقم اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان کرمانشاه 690 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده که این میزان نسبت به مصوب امسال با رقم 800 میلیارد تومان حدود 14 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

الیاسی ادامه داد: اعتبارات هزینه‌ای استان در لایحه بودجه سال آینده حدود 10 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان کرمانشاه در خصوص علت افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان عنوان کرد: بودجه ادارات آموزش‌وپرورش، فنی و حرفه‎ای و بنیاد شهید که پیش‌ازاین به‌صورت ملی در نظر گرفته می‌شد، استانی شده‌ است.

الیاسی در خصوص اختصاص ردیف اعتباری برای جبران خسارت‌های زلزله در لایحه بودجه، بیان کرد: ردیف 350 میلیارد تومانی برای جبران خسارت‌های زلزله استان دیده‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه