English

فرمانده انتظامی تیران و کرون خبر داد

انهدام باند سارقان احشام با کشف ۴۰۰ راس دام سرقتی

فرمانده انتظامی تیران و کرون از دستگیری اعضای یک باند 4 نفره سارقان احشام که 400 راس دام را در این شهرستان و شهرستان های همجوار سرقت کرده بودند، خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام با کشف 400 راس دام سرقتی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ علی صادقی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان تیران و کرون و شهرستان های همجوار، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون با همکاری پلیس آگاهی اصفهان موفق شدند سارقان را شناسایی و هنگامی که 26 راس دام را به وسیله 2دستگاه سواری پژو سرقت کرده بودند و در حال خروج از استان بودند در منطقه "تنداران" شهرستان تیران دستگیر کنند.

سرهنگ صادقی با اشاره به دستگیری 4 سارق در این رابطه تصریح کرد: سارقان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به سرقت 400 راس دام در شهرستان تیران و کرون و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان از تحویل سارقان به مراجع قضائی خبر داد و به دامداران توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مجهز کنند، از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری به شما مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام خودداری  و در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه