English

گلایه یک سرمایه‌ گذار بخش تولید از بی مهری بانک ها

در پی گلایه یک سرمایه‌ گذار بخش تولید از بی مهری بانک ها، فرماندار قشم قول پیگیری داد و گفت: اگر به نتیجه نرسیدیم از استاندار کمک می گیریم.

گلایه یک سرمایه‌ گذار بخش تولید از بی مهری بانک ها

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، علیرضا نصری با حضور در کارگاه شرکت تعاونی در و پنجره سازان بنای قشم از نزدیک روند تولید کار را بررسی و با مدیر عامل و کارگران آن گفت و گو کرد.

عبدالمجید پاسلاری مدیر عامل کارگاه تولیدی شرکت تعاونی در و پنجره سازان بنای قشم، اظهار کرد: با 500 میلیون ریال  پول بازنشستگی کار خود را شروع کردم و کار را تا سطح 50 نفر اشتغالزایی مستقیم ارتقاء دادم.

او با بیان اینکه در حال حاضر دارایی شرکت به بیش از 130 میلیارد ریال افزایش یافته اضافه کرد:  با شرکت های ترکیه و سوئد کار می کنم و در سفر اخیر هیئت تجاری، سرمایه گذاری عمان از طرف آنان پیشنهاد کار داشتم ولی متاسفانه در کشور خودم برای دریافت تسهیلات، تحت عنوان دریافت وثائق ما را اذیت می کنند. 

فرماندار قشم با بیان اینکه برنامه و دستور استاندار به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در هرمزگان تسهیلگری در حوزه تولید و اشتغال است اظهارکرد: بر اساس مستندات کار را پیگیری و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل بکار می گیرم و اگر موفق نشدم حتما جناب استاندار را در جریان کار قرار داده و از ایشان کمک می گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه