English

فرمانده انتظامی لرستان:

بازاریان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

فرمانده انتظامی لرستان در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف، گفت: نباید اجازه دهیم التهاب و تنش در بازار ایجاد شود.

بازاریان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف که در دفتر فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، کسبه و بازاریان را معتمد و افرادی متدین برشمرد و اظهار داشت: جمعیت اصناف شامل افراد متدین و معتمد است و باید تلاش شود دیدگاه مردم نسبت به اصناف و بازار خوب شود.

سردار مهدیان نسب در ادامه به شعار سال اشاره داشت و تاکید کرد: نقش مهم اصناف و بازار برای تحقق شعار سال نقشی حیاتی و سازنده است.

این مقام ارشد انتظامی دربخش دیگری از سخنان خود برگزاری جلسات آموزش همگانی و ارائه هشدارهای انتظامی برای اصناف و مراجع صدور مجوز و بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات مدیران واحدهای صنفی را در کاهش آسیب های اجتماعی، جرایم و تخلفات موثر دانست.

وی درادامه به اهمیت سلامت بازار اشاره کرد و افزود: معرفی کلیه متقاضیان اخذ پروانه کسب و گواهی صلاحیت در رسته های مختلف از پلیس در پیشگیری از جرایم و تخلفات در سطح صنوف و جلوگیری از ورود افراد ناسالم به بازار بسیار موثر است.

این مسئول انتظامی در ادامه این جلسه به ارزش کار کسبه اشاره کرد و افزود: کار شما ارائه خدمت به مردم است، پس نیاز است دغدغه درحوزه اصناف وجود نداشته تا بتوانند این رسالت را به درستی انجام دهند.

سردار مهدیان نسب در پایان رعایت عدالت، داشتن صحت عمل و انجام درست کارها را رمز موفقیت در امور و رضایتمندی مردم برشمرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه، آرش راشدی رئیس اتاق اصناف نیز ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان، به تعامل بسیار خوب بین اصناف و نیروی انتظامی در راستای ماموریت های مرتبط در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آگاه سازی و آموزش برای متقاضیان و مراجع صدور مجوز و تاثیر آن در کاهش تخلفات و جرایم در سطح صنوف، معرفی کلیه متقاضیان به اداره نظارت بر اماکن عمومی برای گواهی صلاحیت و اجرای طرح ساماندهی فاقدین پروانه کسب از اقدامات اتاق اصناف استان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه