English

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان آغاز شد

هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری با حضور با حضور وزیر راه و شهرسازی در کارخانه قدیمی ریسباف اصفهان آغاز شد.

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار با حضور وزیر راه و شهرسازی ، مسئولان و کارشناسانی از ایران، آلمان، چین، هند و سنگال به مدت 2 روز در اصفهان کارخانه قدیمی ریسباف اصفهان آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کنفرانس بین المللی توسعه پایدار گفت: در این کنفرانس 6 محور اصلی شامل تعریف جامع از توسعه پایدار شهری، نقش معماری و شهرسازی، حمل و نقل یکپارچه، مدیریت منابع آب، انرژی و محیط زیست، اقتصاد شهری، مدیریت سرمایه های شهری و باز آفرینی شهری در توسعه پایدار شهری، بررسی می گردد.

حجت الله غلامی بیان کرد: این کنفرانس در کارخانه ریسباف اصفهان که تبدیل به یک مکان متروکه شده برگزار می شود تا ارزش آن به عنوان یادگار میراث صنعتی اصفهان به همگان معرفی شود.

دبیر کمیته سیاست‌گذاری و سرپرست مؤسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو نیزدر این کنفرانس گفت: از 260 مقاله رسیده به این کنفرانس، 220 مقاله پذیرفته شده که مقالات برتر براساس داوری کمیته علمی در مجله علمی پژوهشی توسعه پایدار شهری به چاپ می‌رسد.

جوادیان افزود : 4 نمایشگاه تخصصی به همراه تور بازدید از گنجینه ریسباف در کنار هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری در کارخانه ریسباف اصفهان برگزار می گردد.

شایان ذکر است مالکیت مجموعه تاریخی و قدیمی کارخانه ریسباف اصفهان برای تاسیس موزه بزرگ اصفهان دی ماه سال گذشته از بانک ملی به وزارت راه و شهرسازی انتقال یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه