English

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

الحاق هواپیما‌های آب نشین به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

چهار فروند هواپیما‌های بال ثابت و دوزیست آب نشین طی مراسمی به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس ملحق شد.

الحاق هواپیما‌های آب نشین به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: این هواپیما‌ها از جمله هواپیما‌های دو موتوره سری LA-۸، با قابلیت‌های گوناگون گشت و شناسایی، پشتیبانی، امداد و نجات، آتشنشانی و ترابری دریایی است.

دریادار پاسدار علی فدوی افزود: توانمندی فرود در آب، حرکت درآب مانند شناور تندرو و انجام تمام عملیات‌های پروازی در ارتفاع‌های گوناگون از دیگر قابلیت‌های این هواپیماهاست و به علت بهره مندی از این قابلیت، به پرندگان دو زیست و آب نشین مشهور هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: روند بالا بردن توان نیروی دریایی و دیگر نیرو‌های دیگر سپاه توقف ناپذیر است.

سردار سرلشکر جعفری افزود: الحاق این پرنده‌های آب نشین به نیروی دریای سپاه در همین راستا است.

در این مراسم جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران هم گفت: اگر بخواهیم امن، آزاد، مستقل، آرام و پیشرفته زندگی کنیم، باید قدرتمند باشیم.

حسین سلامی افزود: قدرت‌های سلطه طلب جهان هنوز هم از آرمان‌ها و رویاهایشان دست برنداشته اند و مدام درحال توطئه، فتنه انگیزی و برنامه ریزی هستند .

وی گفت: اکنون توانسته ایم موازنه را با قدرت‌ها برقرار و بازدارندگی ایجاد کرده، و دشمن را به شکست و عقب نشینی وادار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه