English

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

امنیت کشور مرهون خونهای پاک شهداست

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در مراسم یادواره شهدای 45 روز مقاومت خرمشهر اظهار داشت: امنیت کشور مرهون خونهای پاک شهداست.

امنیت کشور مرهون خونهای پاک شهداست

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،حجت الاسلام ولی زاده مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در مراسم یادواره شهدای 45 روز مقاومت خرمشهر و یادبود فرمانده شهید محمدعلی جهان آرا که با حضور خانواده این شهید و نماینده وزارت کشور در امور ایثارگران برگزار شد، طی سخنانی روحیه ی مقاومت و ایثار ملت ایران را موجب ثبات این کشور در مقابل هجمه های خارجی دانست.

وی با بیان اینکه خرمشهر نماد ایثار و ازخودگذشتگی است، مقاومت این شهر در برابر دشمن را نشات گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و افزود: ملت ایران در جنگ 8 ساله ی تحمیلی با همین روحیه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام ولی زاده اسلام، نظام اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی را از اصول اولیه ی انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: وفاداری مردم به این اصول موجب عزت و اقتدار نظام شده است.

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا امروز در منطقه ای ناامن، از امنیت کامل برخوردار هستیم.

رضا سیار فرماندار قم نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی اظهار داشت: جبهه ی مقاومت در عرصه های دیگری همچون دفاع از حرم اهل بیت (ع) ادامه دارد.

وی گفت: مسئولان باید در جایگاه خدمتگذاری با تلاش برای رفع مشکلات مادی و معنوی مردم دین خود را به شهدا و ایثارگران ایفا نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه