English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد

آمادگی مردم کردستان برای حضور پرشور در ایام الله نهم دی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از اعلام آمادگی کردستان برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی در استان خبر داد.

آمادگی مردم کردستان برای حضور پرشور در ایام الله نهم دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمدقاسم سیاووشی، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی که در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی از همان آغاز پیروزی با توطئه‌‌های مختلف سعی در تفرقه‌افکنی و ضربه زدن به نظام را داشته است.

وی افزود: در فتنه سال 88، دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس انقلاب اسلامی با ایجاد آشوب داخلی سعی در ضربه زدن به‌نظام را داشتند و در این فتنه گروهی اغتشاشگر به تخریب اماکن عمومی، توهین به مقدسات و... اقدام کردند.

سیاووشی بیان کرد: این اقدامات اغتشاشگران باعث شد تا مردم به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نهم دی‌ماه به خیابان‌ها آمده و حماسه نهم دی‌ماه را خلق کنند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی مردم استان کردستان برای گرامیداشت ایام‌الله نهم دی‌ماه اعلام کرد: برگزاری مراسم مردمی در مسجد، برگزاری برنامه‌های جانبی ادارات با موضوع حماسه 9 دی، اختصاص زنگ انشا به این موضوع، سخنرانی ائمه جمعه در مورد حماسه 9 دی، فراخوان مقاله بصیرت و قرآن و توزیع اقلام تبلیغی و ... از برنامه‌های اجرایی در ایام حماسه 9 دی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری تجمع حماسی 9 دی‌ماه در استان عنوان کرد: تجمع حماسی 9 دی‌ماه در یک مکان سرپوشیده برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه