English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر در کانون های جرم این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر  در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد گفت : در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و فروشنگان و مصرف کنندگان مواد افیونی طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر شهرستان خمینی شهر اجرا شد .

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعدادی از معتادان متجاهر و  خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و تعدادی خرده فروش مواد مخدرنیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این طرح همچنین مقدار دو کیلو گرم تریاک ، 400 گرم هروئین،200 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه،100گرم گراس، مقدار 220 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و همچنین لوزام مصرف و توزیع مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد اضافه کرد: همچنین در این طرح چهار دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه 25 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای هدفمند این طرح تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت های مهم مأموریتی ناجا و مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا بوده که با احساس مسئولیت ویژه و همت مضاعف این مأموریت را اجرا می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه