English

آیت الله نوری همدانی:

باید برابر اسرائیل ایستادگی کرده و قدس را از آنها پس بگیریم

آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: باید قدس از آنها گرفته شود در غیر این صورت ذلیلان بر ما غالب می‌شوند و این برای ما ذلت است.

باید برابر اسرائیل ایستادگی کرده و قدس را از آنها پس بگیریم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در جلسه درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم این رویداد را موجب توفیقات و برکات فراوانی برای شهر قم دانست.

وی در ادامه به زیارتنامه حضرت معصومه(س) اشاره و ابراز داشت: به قدری شأن کریمه اهل بیت(ع) بالا است که یک امام معصوم برای ایشان زیارتنامه نوشته‌اند و ما باید قدر این نعمت را دانسته و مجاورت در کنار ایشان را از توفیقات الهی بدانیم.

استاد سطوح عالی حوزه در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره یهودیان گفت: در سه جای قرآن آمده است که ذلت برای یهودیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله قدس اشاره کرد و گفت: مردمی که مورد ذلت هستند آمده‌اند تا قدس را تصرف کنند و این برای ما خواری است که در مقابل این غاصبان و گروهی که مورد غضب خداوند هستند ایستادگی نکنیم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه تأکید کرد: باید قدس از آنها گرفته شود در غیر این صورت ذلیلان بر ما غالب می‌شوند واین برای ما ذلت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه