English

مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه:

مراسم چهلم جان‌باختگان زلزله در سرپل ذهاب برگزار می‌شود

مشاور و مدیرکل دفتر استاندار کرمانشاه گفت: به‌منظور بزرگداشت یاد و خاطره جان‌باختگان زلزله اخیر، مراسم چهلم این عزیزان سی‌ام آذر در مسجد جامع شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

مراسم چهلم جان‌باختگان زلزله در سرپل ذهاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مسعود بهرام نژاد در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت اربعین جان‌باختگان زلزله غرب که با حضور تعدادی از مدیران اجرایی استان، افزود: این مراسم از ساعت 10 تا 12 روز سی‌ام آذرماه با حضور خانواده‌های جان‌باختگان زلزله اخیر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سخنران این مراسم حضرت آیت ا.. دری نجف‌آبادی خواهد بود و پیگیر هستیم که مسئولین ارشد دولت و کشوری هم در این مراسم حضور پیدا کنند.

بهرام نژاد با اشاره به حضور به‌موقع و سریع برخی از نیروها ازجمله سپاه، ارتش، بسیج، هلال‌احمر و... در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در امدادرسانی به مردم بیان داشت: حضور این نیروها و همچنین مسئولینی که از همان ساعات اولیه در کنار مردم بودند بی‌تردید باعث روحیه دادن به خانواده‌ای بزرگوار جان‌باختگان خواهد شد لذا باید تلاش کنیم که این مراسم با حضور گسترده همه اقشار مردم و درشان فرهنگ مردم عزیز استان کرمانشاه برگزار شود.

وی خواستار اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب از برگزاری این مراسم برای حضور باشکوه مردم از سوی ارگان‌های مختلف شد و گفت: همه دستگاه‌ها وادارات موظف به پیگیری امورات و برنامه‌های خود در برگزاری این مراسم هستند زیرا در نظر داریم که این مراسم باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

مدیرکل دفتر استاندار بیان داشت: ضروری است که با خلاقیت و نوآوری اذهان عمومی را متوجه برگزاری این مراسم نماییم و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مراسم به‌صورت زنده از صداوسیما نیز پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه