English

نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در این دوره از نمایشگاه 34 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس، خوزستان، قزوین و آذربایجان شرقی، در زمینه تولید و عرضه انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط و مخازن، لوله و اتصالات چدنی، سامانه های تصفیه آب و فاضلاب، انواع سامانه های آبیاری، پمپاژ، انتقال، آبرسانی، توزیع و جمع آوری و آب شیرین کن ها حضوردارند.

در این نمایشگاه شرکت های مشاور و پیمانکار، ادارات دولتی مرتبط، شرکت های دانش بنیان و دانشکده های علمی در زمینه آب و صنعت آب و فاضلاب، جراید و رسانه ها حضور دارند.

همچنین به طور همزمان نمایشگاه ملزومات روشنایی، لوستر و تزیینات داخلی با حضور 27 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی در یک سالن نمایشگاهی به وسعت یک هزار و 800 مترمربع در محل نمایشگاه های استان برگزارمی شود.

در این نمایشگاه انواع لوستر و چراغ های روشنایی، ملزومات و اقلام مربوط به تزئینات داخلی و دکوراسیون منزل، آینه و شمعدان، وسایل دکوری و تزیینی ارائه می شود.

این نمایشگاه در یک سالن نمایشگاهی به وسعت 2 هزار و 500 مترمربع تا 24 آذرسال جاری برپاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه