English

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان خبر داد

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس استان اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان گفت: طرح امداد زمستانی فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان از بیستم آذر آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه دارد.

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور، از بیستم آذر ماه شروع به کار کرد و تا بیستم اسفند امسال ادامه دارد.

وی افزود: فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان با توانِ یکصد و ۳۷ پایگاه شامل ۶۸ پایگاه شهری، ۶۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، دو دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، ۱۵ اتاق فرمان، یک واحد فرماندهی عملیات و حدود ۸۵۰ نیروی انسانی فوریت‌ های پزشکی به صورت مستقیم در این طرح حاضر شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با معاونت درمان و ۵۶ بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه‌ ای استان اصفهان، هماهنگی‌ های لازم برای پذیرش سریع بیماران و مصدومان در این طرح انجام شده است.

راستین با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ ها و پایگاه‌ های اورژانس به امکانات زمستانی گفت: هماهنگی‌ های لازم صورت گرفته تا در صورت لزوم مانند مواقع برف و بوران، پایگاه های فوریت‌ های پزشکی به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مصدومان استفاده شود.

وی یادآور شد: در شرایط خاص با توجه به فراخوان پلیس یا هماهنگی واحد فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی، استقرار واحد امدادی را در کنار جاده‌ خواهیم داشت.

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: فصل زمستان حساسیت های ویژه ای برای رانندگان به همراه دارد که باید حتماً موارد ایمنی مانند احتیاط بیشتر در سفر، استفاده از زنجیر چرخ و اجتناب از سفره ای غیر ضروری را جدی بگیرند.

در این طرح تمامی واحدهای امدادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی در ایام زمستان به صورت ۲۴ ساعته و ویژه برای ارائه خدمات به مصدومان، بیماران آماده باش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه