English

استاندار قم خبر داد

عزم جدی مسوولان استان برای بهره برداری هر چه سریعتر از بیمارستان هزار تخت خوابی

استاندار قم در دیدار مدیر عامل شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد عزم مسوولان استان برای بهره برداری هر چه سریعتر بیمارستان هزار تخت خوابی را بسیار جدی توصیف کرد.

عزم جدی مسوولان استان برای بهره برداری هر چه سریعتر از بیمارستان هزار تخت خوابی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار مخبر مدیر عامل شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد طی سخنانی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان هزار تخت خوابی استان قم توسط معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: اجرای این طرح از اهمیت خاصی در سطح ملی در راستای ارتقای شاخص های سلامت برخوردار است.

وی با بیان اینکه این طرح جزء طرح های اقتصاد مقاومتی محسوب شده و می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایفا کند افزود: بایستی در مرحله ی اجراء و بهره برداری از این طرح به ظرفیت های بومی استان توجه ویژه شود.

سید مهدی صادقی با اشاره به عزم جدی مسئولان استان برای اجرای هرچه سریعتر بیمارستان هزار تخت خوابی و رفع بعضی از موانع و چالش های این طرح خاطرنشان کرد: امیدواریم با اهتمام شرکت مجری شاهد بهره برداری هرچه سریعتر آن و برخورداری مردم از خدمات این مرکز مهم بهداشتی درمانی باشد.

شایان ذکر است این بیمارستان که در سال 1394 طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و درمان و استاندار قم کلنگ زنی شد، دارای بخش‌های قلب و عروق، گوارش، ژنیکولوژی و زایمان، کودکان، ریه و بیماری‌های تنفسی، داخلی، مغز و اعصاب، غدد، ارتوپدی و تروما به همراه اتاق‌های جراحی، اورژانس، آندوسکوپی، آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، مراقبت‌های ویژه، دیالیز، کلینیک مراقبت‌های پس از جراحی، پزشکی هسته‌ای و پرتودرمانی خواهد بود و ۶۰ درصد از ظرفیت آن با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه