English

دستگیری شرور متواری پس از درگیری مسلحانه با ماموران دریابانی

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری شروری که پس از درگیری مسلحانه با ماموران دریابانی استان متواری شده بود، خبر داد.

دستگیری شرور متواری پس از درگیری مسلحانه با ماموران دریابانی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ "عبدالمجید کرمی" در جمع خبرنگاران، بیان داشت: در پی وصول پرونده ای با موضوع سرقت منزل، پس از بررسی های اولیه، بازدید محل سرقت و اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی ، ردپای شخصی به هویت "الف-الف" که دارای سابقه شرارت می باشد در سرقت منزل پیدا شد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: پس از اخذ دستور از مقام قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر که جهت تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

کرمی اذعان داشت: پس از استخراج پرونده های مفتوح و بررسی سوابق متهم، تاکنون 12 شاکی با عناوینی همچون شرارت ، زورگیری ، قدرت طلبی و سرقت منزل شناسایی و از وی شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: همچنین این متهم،در سال جاری و در جریان درگیری با ماموران دریابانی استان که قصد حمل مقدارتقریبی 700 کیلو گرم مواد مخدر رابا همدستی دوستان خود داشتند که در این درگیری مسلحانه سه نفر از همدستان وی کشته و متهم از صحنه متواری شد.

کرمی با اشاره به استخراج سایر پرونده های مفتوح متهم، تاکید کرد: بازجویی ها از وی جهت شناسایی سایر جرائم و شکات احتمالی ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه