English

بازرس خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان:

موارد نقض اساسنامه خانه مطبوعات لرستان به مدیرکل ارشاد گزارش شده / مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد شد

بازرس خانه مطبوعات لرستان گفت: بزودی مجمع فوق العاده خانه مطبوعات وخبرگزاری‌های استان برگزار می‌شود.

موارد نقض اساسنامه خانه مطبوعات لرستان به مدیرکل ارشاد گزارش شده / مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، کرم ملک آسا، گفت: نظر به تغییرات غیرقانونی هیات مدیره خانه مطبوعات وحرف و حدیث‌های گوناگون و استعفا چند تن از اعضای هیات مدیره، مجمع عمومی فوق العاده بزودی برگزار خواهد شد.

بازرس خانه مطبوعات استان افزود: انتخابات جدید هیات مدیره نیز غیر قانونی و بدون حضور اکثریت اعضا برگزار شده است و بازرسین نیز در آن حضور نداشته‌اند.

ملک آسا در ادامه بیان کرد: احدی از هیات مدیره برابر اساسنامه حق حضور در هیچ سمتی از هیات را ندارد.

وی گفت: مراتب نقض اساسنامه خانه به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقامات مربوطه گزارش شده است و بزودی مجمع عمومی فوق العاده برگزار و تخلفات و ادامه فعالیت خانه بررسی خواهد شد.

بازرس خانه مطبوعات لرستان گفت: تا تعیین تکلیف هیات مدیره خانه توسط مجمع عمومی از ثبت اسامی جدید هیئت مدیره جلوگیری شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه درچند ماه گذشته تاکنون سه مرتبه هیات مدیره خانه بدون توجه به اساسنامه و قانون تغییر کرده که این امر، توهین به شعور و فهم خبرنگاران زحمتکش و دلسوز استان است.

وی در پایان اظهار داشت: بعنوان بازرس انتخابی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان می‌خواهم در این زمینه به قانون تمکین کند و همکاری لازم را داشته باشد.

در همین رابطه،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج، ضمن تایید این موضوع، تصریح کرد: به معترضین نتیجه انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات لرستان اعلام شده تا موارد تخلفاتی صورت گرفته را تدوین کرده و در اختیار ما بگذارند.

حمیدرضا حنان، افزود: این موضوع تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد لذا، اگر تخلفی صورت گرفته، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، اعتبار خانه فعلی مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان تا آنجا خدشه‌دار شد که در پی تصمیمات صورت گرفته جهت ساماندهی خبرنگاران استان، از میان حدود 300 خبرنگار، تنها 31 نفر مدارک خود را تسلیم خانه مطبوعات کردند و مابقی فعالان رسانه‌ای، از تحویل مدارک حرفه‌ای خود، سر باز زدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه