English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

نیروگاه خورشیدی ۲۰ مگاواتی در شهرستان سلسله احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از احداث نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی در سلسله خبر داد.

نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی در شهرستان سلسله احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، گودرز امیری در اولین اقدام خود پس از انتصاب به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، در جلسه با شرکت سرمایه‌گذاری آلمانی Nue Energie GmbH  (GLS) با اشاره به اینکه استان در زمینه‌های مختلف دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بارزی است، اظهار داشت: مسئولین و مردم از سرمایه‌گذارانی که دارای برنامه اجرایی هستند استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی به واسطه پاک بودن نوع انرژی از اولویت‌های وزارت نیرو جهت توسعه و اجرا است، خاطرنشان کرد: به همین علت سرمایه‌گذاران به دلیل از این پروژه‌ها استقبال خوبی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: نیروگاه خورشیدی سلسله با مشارکت بین شرکت ایشتار و همچنین شرکت آلمانی GLS  با ظرفیت 20 مگاوات در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 17 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شهرستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی به این سرمایه گذار در حال واگذاری است، افزود: این پروژه در 2 فاز با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر 20 میلیون یورو و میزان اشتغال حدود 100 نفر در حین اجرا، عملیاتی خواهد شد.

امیری با بیان اینکه مدت قرارداد احداث تضمینی نیروگاه خورشیدی 6 ماه است، تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذار باید در طول مدت ذکر شده عملیات اجرایی خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه با تلاش و پیگیری واحد جذب سرمایه‌گذاری استان تفاهم نامه‌ای مابین معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان و شرکت سرمایه‌گذاری آلمانی منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه