English

شهردار سنندج خبر داد :

عملیات آسفالت لاین رفت بلوار ۳۶ متری دگایران سنندج آغاز شد

شهردار سنندج با بیان اینکه عملیات آسفالت لاین رفت بلوار 36 متری دگایران آغاز شده گفت :عملیات اجرایی احداث لاین برگشت این پروژه هم شروع شده است.

عملیات آسفالت لاین رفت بلوار 36 متری دگایران سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، شهردار سنندج اظهار داشت : جاده اصلی دگایران به دلیل عرض کمک و پیچ تند همواره باعث حوادث و تصادفات شده ونارضایتی شهروندان را در بر داشت .

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : با هدف احداث معبر ایمن و همچنین کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک عملیات احداث بلوار 36 متری دگایران تابستان امسال در دستور کار این شهرداری قرارگرفت.

وی گفت : بلوار 36 متری دگایران دارای  دو لاین رفت و برگشت است  که طول  این پروژه 850 متر و عرض  آن 36 متری است.

مهندس صیدی از آغاز عملیات آسفالت لاین رفت بلوار 36 متری دگایران خبر داد و گفت : عملیات  آسفالت 5200 متر مربع از سطح لاین رفت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اجرای هر کدام از باندهای رفت و برگشت یک لایه 7 سانتی آسفالت به میزان 1610 تن آسفالت نیاز دارد که در حال حاضر 950 تن آن در لاین رفت اجرا شده است.

 شهردار سنندج  اعلام کرد : برای احداث لاین رفت پروژه بلوار 36 متری دگایران تاکنون عملیاتی نظیر 15 هزار مترمکعب خاکبرداری، 12 هزار متر مکعب خاکریزی، 2200 متر مکعب اساس، 2200 متر مکعب راکفیل و 400مترمکعب دیوار چینی انجام پروژه صورت گرفته است.

مهندس صیدی عنوان کرد : عملیات جدول گذاری لاین رفت این پروژه شمامل اجرای یک هزار متر جدول گذاری به صورت نهر،  450 متر به صورت تک جدول و یک هزار متر کانیوا نیز انجام شده است.

اسفالت لاین رفت

وی هزینه احداث این پروژه را 20 میلیارد ریال عنوان کرد وگفت : هزینه  اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه عملیات احداث لاین برگشت هم آغاز شده وامیدواریم در صورت مساعدبودن هوا  اویل سال  آینده این پروژه به بهره برداری برسد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه