English

حضور سفیر فرهنگی و پیام‌آور تندرستی رکاب‌زنان در کرمانشاه

روح‌الله بصیری نیا دوچرخه‌سوار و عضو کمیته ایران‌گردی و جهان گردی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران امروز وارد کرمانشاه شد.

حضور سفیر فرهنگی و پیام‌آور تندرستی رکاب‌زنان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، این دوچرخه‌سوار پس از رکاب زدن و عبور از شهرهای مختلف ایران صبح امروز وارد شهر کرمانشاه شد و در دیدار و نشست با مسئولان محیط‌زیست استان، مورد استقبال قرار گرفت.

 روح‌الله بصیری نیا حامل پرچم متبرک عتبات عالیات مزین به تمثال مبارک شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی و مدافعین حرم استان‌ها است که تصویر سه تن از شهدای معظم این استان نیز در آن منقش شده بود.

وی هدف از این حرکت خود را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگری و جان‌فشانی‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس و به عشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ائمه اطهار عنوان کرد.

غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه در این نشست با تجلیل از اقدام فرهنگی و ورزشی این ورزشکار، خطاب به وی گفت: اقدام شما علاوه بر اینکه حامل پیام ویژه فرهنگی به لحاظ ملی و دینی و همچنین پیام اجتماعی به لحاظ ورزشی و تندرستی است مبلغ استفاده از دوچرخه و ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری به‌عنوان سنبلی از پاکی محیط‌زیست و سلامت همگانی هست.

در ادامه این دیدار بصیری نیا، ضمن تجلیل از مقام و منزلت شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و صبر و بردباری خانواده‌های آنان، به دو نفر از همکاران این اداره کل که جزو خانواده معظم شهدا بودند با اهدای لوح، تجلیل کرد.

بصیری نیا پس از کرمانشاه با رکاب زدن به سمت همدان سفر خود را ادامه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه