English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری اعضای یک باند 11 نفره سارقان منزل و کشف 6 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان خمینی شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند 10 سارق را که همگی غیر بومی بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر زیادی وجوه نقد و طلای سرقتی که توسط کارشناسان 6 میلیارد ریال ارزش گذاری شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به سرقت از منازل شهروندان خمینی شهر و فروش اموال به یک مالخر اعتراف کردند اضافه کرد : مالخر اموال نیز دستگیر و همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن اینکه به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند از شهروندانی که منازل آنها مورد دستبرد سارقان قرار گرفته خواست، به پلیس آگاهی شهرستان خمینی شهر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه