English

رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا:

مهارت محوری رویکرد آموزش در نیروی انتظامی است

رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا در مراسم آغاز به‌کار هیئت نظارت و بازرسی ناجا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه داشتن مهارت حرف اول را در انجام بهتر ماموریت‌ها می‌زند، گفت: رویکرد آموزش در ناجا مهارت‌محوری است.

مهارت محوری رویکرد آموزش در نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار فرامرز اخلاقی اظهار داشت: در آموزه‌های دینی و مباحث علمی، همواره به امر آموزش تاکید شده و در توان رزم و آمادگی جسمانی مورد تاکید مقام معظم رهبری و فرمانده ناجا نیز آموزش حرف اول را می‌زند.

وی افزود: اگر سازمانی را به شکل یک درخت تشبیه کنیم، ریشه این درخت آموزش است و میوه و ثمره آن نیز بستگی به ریشه آن دارد. همان‌طور که ریشه محکم باشد درخت نیز تنومندتر شده و میوه و ثمره خوبی را نیز به بار می‌دهد، اگر سازمانی هم بخواهد مقتدر و پویا شود، باید عناصر آن دارای مهارت و آموزش‌های لازم باشند.

سردار اخلاقی رویکرد آموزش در بیشتر سازمان‌ها را دانش محوری عنوان کرد و ادامه داد: رویکرد نیروی انتظامی در آموزش برخلاف سازمان‌های دیگر به دلیل نوع ماموریت‌های آن مهارت محوری است.‌ بی‌شک آن چیزی که ماموران را در انجام ماموریت مسلط می‌کند داشتن مهارت است و به همین دلیل باید مهارت کارکنان نیروی انتظامی روز به روز ارتقا پیدا کند.

وی موضوعات مهم مورد توجه در نظارت بر قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان را مربوط به دفاع شخصی، آمادگی جسمانی، توان رزم و عملیاتی کارکنان و مهارت در تیراندازی با توجه به قانون بکارگیری سلاح عنوان کرد و گفت: در این موضوعات از تمام ماموران در پلیس‌های تخصصی آزمون‌های لازم گرفته می‌شود.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا ارزیابی میزان توانمندی کارکنان، ایجاد تحرک و پویایی در بین کارکنان، حساسیت مسئولان ناجا به امر آموزش، ایجاد هماهنگی بین نیروهای صف و ستاد، بهبود ارتقای دانش و مهارت کارکنان و کاهش هزینه در انجام ماموریت‌ها را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا از زمان راه‌اندازی آن تا‌کنون عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این نوع بازرسی‌ها و ارزیابی‌های دوره‌ای سبب خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر ماموران انتظامی استان به مردم می‌شود، افزود: با زحمات مسئولان انتظامی استان و مدیریت سردار معصوم‌بیگی شاهد تحول خوبی در ارتقای آموزش و مهارت نیروهای فرماندهی انتظامی استان  اصفهان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه