English

امام جمعه گنبدکاووس خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه وحدت در شهرستان گنبدکاووس

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه وحدت در این شهرستان گفت: با وجود عمر کوتاه از تشکیل دبیرخانه وحدت در گنبدکاووس عملکرد خوبی ارائه داده است.

راه‌اندازی دبیرخانه وحدت در شهرستان گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار اعضای دبیرخانه وحدت شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: همایش وحدت در هفته وحدت، توسط این دبیرخانه برگزار شد که نقطه قوت آن، مردمی بودن این همایش بود و توانست در مدت زمان کوتاه، برنامه‌ریزی خوبی را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: برگزاری این همایش به صورت مردمی و خودجوش بود و برگزاری چنین همایش‌هایی سبب می‌شود تا وحدت از درون و وحدت موثر ایجاد شود و جامعه ما به وحدت موثر نیاز دارد.

وی تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود در کنار دبیرخانه، فراخوانی برای ایده‌ها و نظرات عموم مردم در برگزاری بهتر و باکیفیت‌تر مراسمات در طول سال ارائه شود و جلسات محوری و با وحدت موثر برگزار شود. با توجه به کارآمدی این همایش، امید داریم در آینده مسئولان ارشد کشوری برای برگزاری موثر همایش‌ها توسط این دبیرخانه، پیام‌هایی ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه وحدت شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار داشت: کمیته‌های اجرایی، فرهنگی، بانوان، پشتیبانی و مالی، با همدلی و وحدت، نخستین همایش وحدت را در هفته وحدت برگزار کردند و حضور کمیته بانوان در برگزاری این همایش بسیار پررنگ‌تر از دیگر کمیته‌ها بود.

سلیمان هیوه‌چی افزود: حدود 4 میلیون تومان برای برگزاری این همایش هزینه شد و تاکنون یک میلیون و 200 هزار تومان توسط مردم تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه