English

عضو شورای شهر گرگان:

شهردار گرگان کار سختی دارد/ درآمدهای پایدار شهرداری ‌کاهش یافت‌

عضو شورای شهر گرگان گفت: دادبود کار سختی در شهرداری گرگان در پیش‌رو دارد، درآمدهای پایدار ما در شهرداری کم است و از سویی دوره درخشانی را در بحث عمرانی از سوی شهردار سابق آقای صادقلو داشتیم.

شهردار گرگان کار سختی دارد/ درآمدهای پایدار شهرداری ‌کاهش یافت‌

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر گرزین عصر امروز در حاشیه جلسه غیرعلنی شورای شهر گرگان و انتخاب شهردار جدید در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دادبود در استانداری گلستان در معاونت عمرانی استانداری سابقه دارند و به شهر گرگان آشنا است و مدرک دکتری در مدیریت شهری و ارشد شهرسازی و کارشناسی عمران دارد و با توجه به سابقه اجرایی وی و معاونت سازمان همیاری‎ها امید داریم شاهد اتفاقات خوبی در شهر گرگان باشیم.

عضو شورای شهر گرگان گفت: وی ابتدا باید تلاش کند که پروژه‎های نیمه تمامی که وجود دارد تمام شود، در کنار آن یک چشم‎اندازی برای شهر گرگان به عنوان چشم‌انداز یک‌ساله و چهارساله انتخاب کنیم تا بتواند در بحث ترافیک و مهم‌تر از آن در بحث توسعه صنعت گردشگری و سرمایه‎گذاری اتفاقات خوب بیافتد.

گرزین گفت: 220 میلیارد بودجه اعتبار شهری در شان گرگان نیست و باید تلاش کنیم با جذب سرمایه‎گذار این میزان به بیشاز 500 میلیارد و حتی 800 میلیارد تومان برسد.

وی افزود: شهردار منتخب گرگان هم تجربه کاری دارد و امید داریم با همراهی شورای شهر اتفاقات خوبی رقم بخورد و انتظارات شهروندان انتظارات به جایی است و امید داریم که با حضور آقای دادبود اتفاقات خوبی رقم بخورد.

گرزین صنعت گردشگری، ایجادپارک‎های مدرن شهری، توجه به محلات، حل ترافیک جاده نهارخوران و پیگیری بحث‎های تفرجگاه‎های جدید به ویژه هزارپیچ از مهم‌ترین برنامه‌هایی است، که باید دنبال شود.

تنها 43 درجه بودجه شهرداری گرگان محقق شده است

این عضو شورای شهر گرگان تاکید کرد: 43 درصد بودجه شهرداری گرگان تاکنون تحقق پیدا کرده و شاید با توجه به زمان، عقب‎تر باشیم و امیدواریم با آمدن شهردار روند جذب بودجه سرعت بیشتری پیدا کند.

گرزین افزود: اگر بتوانیم بحث‎های سرمایه‎گذاری نیز داشته باشیم می‌توانیم این بودجه را محقق کنیم، 220 میلیارد تومان در مقایسه با مراکز استان‎های همجوار خیلی فاصله دارد و در بحث‎های شهروندی این میزان کاملا نمود پیدا می‎کند.

وی افزود: شهردار منتخب کار سختی در شهرداری گرگان دارد و درآمدهای پایدار ما در شهرداری کم است و از سویی دوره درخشانی را در بحث عمرانی از سوی شهردار سابق آقای صادقلو داشتیم.

این عضو شورای شهر گرگان تاکید کرد: شورا هیچ نگاه سیاسی به مسائل شهری ندارد و در انتخاب مسئله شهردار نیز این مهم رقم خورده و پارلمان محلی شورا یک هدف آن هم خدمات‎رسانی به شهروندان را دنبال می‎کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه