English

فرماندار شهرستان رودسر تاکید کرد

مناسب سازی فضاهای شهری برای حمایت از معلولان

فرماندار شهرستان رودسر بر مناسب سازی فضاهای شهری برای حمایت از معلولان تاکید کرد و افزود: پیاده روها و امکانات شهری باید به گونه ای باشد که معلولان برای استفاده از آنها مشکلات کمتری داشته باشند.

مناسب سازی فضاهای شهری برای حمایت از معلولان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امیر جانبازی رودسری، در نخستین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان رودسر ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت نبی اکرم ، حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت :بحث بازآفرینی شهری توسعه همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و کالبدی شهری و روستایی را شامل می شود.

وی اجرای درست این طرح را منوط به اقدام مشترک و همه جانبه اعضای ستاد بازآفرینی دانست و افزود: از اهداف طرح باز آفرینی شهری ارائه چهره مطلوب از حوزه شهری و شناسایی پهنه های نامتجانس و ناموزون و تلاش برای رفع آن می باشد.

فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد: باید بافت های فرسوده، قدیمی و حاشیه ای شهرها شناسایی و با برنامه ریزی مناسب در جهت بازآفرینی آنها اقدام شود.

وی در ادامه سخنان خود به رودخانه های موجود در داخل شهرها اشاره نمود و گفت: رودخانه های موجود در داخل شهرها می توانند به عنوان یک پتانسیل بسیار خوب و مهم برای زیباسازی شهرها و منبعی مناسب جهت کسب درآمد شهرداری ها مدنظر باشند.

جانبازی با اشاره به اینکه در هر شهر و بخشی یکی از بقاع متبرکه برای توسعه و بازسازی معرفی شده است، گفت: در رودسر بقعه متبرکه آقاسید محمد صیدر محله معرفی شده که برای توسعه و بازسازی آن به نحو مطلوب باید تلاش شود.

وی با اشاره به مشکل ترافیکی و لزوم آزاد سازی محور اصلی و پر تردد حوزه چابکسر افزود: کارهای بسیار خوبی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر چابکسر در جهت آزادسازی مسیر صورت گرفته و این ستاد هم نهایت تلاش خود را در جهت کمک به شهرداری منطقه انجام دهد.

فرماندار شهرستان رودسر،‌ ارائه پروژه های پرمحتوا توسط مدیریت شهری را از ملزومات بهینه سازی محیط شهری دانست و گفت این مهم برنامه ریزی مناسب و صحیح از سوی شهرداران را می طلبد.

وی بر مناسب سازی فضاهای شهری برای حمایت از معلولان تاکید کرد و افزود: پیاده روها و امکانات شهری باید به گونه ای باشد که معلولان برای استفاده از آنها مشکلات کمتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه