English

از ۱۴ آذر ماه سالجاری:

۸۵ دستگاه برف روب و نمک پاش در ۱۰ ستاد برف روبی سنندج مستقر می شوند/خبر برای دیروز صبح است

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: از 14 آذر ماه امسال 85 دستگاه انواع ماشین آلات برف روب در 10 ستاد برف روبی در سطح شهر سنندج مستقر می شود.

85 دستگاه برف روب و نمک پاش در 10 ستاد برف روبی سنندج مستقر می شوند/خبر برای دیروز صبح است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، عبدالسلام سپهر اظهارکرد: با هدف خدمات رسانی شایسته به شهروندان در فصل زمستان به ویژه در مواقع بارش برف ستاد برف روبی این شهرداری با برگزاری جلسات مختلفی برنامه ریزی لازم را در این خصوص انجام داده است.

وی افزود: نقاط حادثه خیز در سطح شهر شناسایی شده و مقرر شده در معابر شیبدار مخازن ماسه و نمک تعبیه شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: از 14 آذر ماه امسال  85 دستگاه انواع ماشین آلات شامل لودر،گریدر، بیل، کامیون برف روب و نمک پاش، نیسان و خاور در 10 ستاد برف روبی در سطح شهر مستقر می شوند.

وی عنوان کرد: ستاد های برف روبی شهرداری در انتهای تکیه و چمن، پارک کودک، دیدگاه، پارک مولوی، میدان گاز، خیابان 17 شهریور، پشت بیمارستان کوثر، میدان قبا،3/19 بهاران و خیابان 4 متری مستقر است.

وی اعلام کرد: با توجه به ذخیره ماسه و نمک امسال هم دو هزار تن نمک خریداری شده که طی هفته جاری در ستادهای های برف روبی توزیع خواهد شد.

مهندس سپهر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای خرید ماسه هم صورت گرفته و طی هفته جاری ماسه هم جهت مخلوط با نمک در ستادهای برف روبی توزیع می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با اقدمات و برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم در مواقع بارش برف با اقدام به موقع خدمات رسانی شایسته به شهروندان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه