English

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد

برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری رشت

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری رشت خبر داد و گفت: شهرداری رشت هر ساله در حوزه مدیریت بحران برنامه ریزی مستمر دارد.

برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی مقصودی با اشاره به اینکه دمای هوای رشت در روز جمعه هفته جاری با توجه به پیش بینی هواشناسی به سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد افزود: درصدد شدیم تا این کاهش دما را دست کم نگیریم و برای سنجش آمادگی شهرداری رشت رژه ناوگان خودرویی شهرداری را برنامه ریزی کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری در روز سه شنبه۱۴ آذر خبر داد و گفت: این مانور ساعت ۱۰ صبح از میدان گیل به سمت میدان مصلی برگزار می شود.

مقصودی تعداد خودورهای حاضر در رژه ناوگان خودرویی را ۷۵ دستگاه اعلام کرد و گفت: حدود ۱۷ دستگاه خودروی تیغه برف روب، خودروهای لودر، آتش نشانی، بیلبکهو و ...حضور دارند.

وی هدف از برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری رشت را ایجاد امنیت و آرامش روانی در شهروندان عنوان کرد و گفت: با برگزاری رژه ناوگان خودرویی می خواهیم به شهروندان نشان دهیم شهرداری در صورت وقوع بحران احتمالی از آمادگی کامل برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برای برگزاری رژه ناوگان خودرویی با پلیس راهور و دستگاه های مربوطه هماهنگی لازم انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه