English

جذب ۵۸ هزار مشترک جدید گاز در خراسان رضوی طی ۸ ماهه نخست سال۹۵

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 58 هزار مشترک جدید در استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار گرفتند.

جذب 58 هزار مشترک جدید گاز در خراسان رضوی طی 8 ماهه نخست سال95

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سید حمید فانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در همین مدت 31 هزار و 984 مشترک در بخش شهری و 26 هزار و 282 مشترک نیز در بخش روستایی استان گازدار شدند.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون دو میلیون و 107 هزار و 426 مشترک استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند افزود: یک میلیون و 710 هزار و 758 مشترک در بخش شهری و 396 هزار و 668 مشترک نیز در حوزه روستایی هستند.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود شتاب پروژه‌های گازرسانی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: درحال حاضر عملیات گازرسانی به 518 روستا با گستره 78 هزار و 849 خانوار در حال اجراست.

وی یادآور شد: از مجموع دو هزار و 526 روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت گاز طبیعی در حال حاضر یکهزار و 601 روستا با ضریب نفوذ 3/76 درصد گازدار هستند که با بهره برداری از این پروژه ها ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به 5/91 درصد ارتقا خواهد یافت. در تلاش هستیم تا به امید خدا تا پایان سال جاری هر روز یک روستای استان را به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از افتتاح و بهره برداری بخشی از پروژه های در دست اجرای این شرکت در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: به امید خدا تا ابتدای سال 97 پرونده گازرسانی روستایی در خراسان رضوی بسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه