English

ساکی در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

بازنگری طرح تحول سلامت با ارزیابی و نظارت محقق می شود

ساکی در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: بررسی نقاط ضعف و قوت در ارتقا کیفیت خدمات طرح تحول موثر است.

بازنگری طرح تحول سلامت با ارزیابی و نظارت محقق می شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، کوروش ساکی گفت: با اعتبارات محدودی که وجود دارد هر معاونت باید نسبت به ردیف‌های بودجه‌ای خود مدیریت لازم را داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: با نزدیک شدن به پایان سال، معاونین محترم دانشگاه باید تلاش کنند تا اعتبارات هر برنامه را به خوبی جذب کنند چرا که در شرایط کنونی کمبود اعتبارات محدودیت‌هایی را برای امورات دانشگاه به وجود آورده که نیازمند مدیریت صحیح است.

ساکی اظهار داشت: از معاونت‌های مختلف دانشگاه انتظار داریم نظارت‌های حوزه تحت مدیریت خود را افزایش دهند چرا که با این نظارت‌ها، قطعا کیفیت کار و ارائه خدمات بهبود پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به بازنگری طرح تحول سلامت، گفت: یکی از مشکلات عدیده که در شرایط کنونی وجود دارد بحث کمبود اعتبارات است و این موضوع بی‌تردید جنبه‌های مختلف را اعم از طرح و پرسنل تا امکانات سخت افزاری را تحت شعاع قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: با این وجود امیدواریم تا پایان سال، بخشی از مشکلات مرتفع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به نظر می رسد خیلی از موارد اجرایی در طرح تحول سلامت باید مورد بازنگری قرار گیرد و این نیازمند نظارت بیشتراست.

ساکی با تأکید بر اصلاح نظام ارجاع خاطر نشان کرد: نظام ارجاع یکی از موارد مهمی است که در طرح بازنگری باید مدنظر قرار گرفته و در جهت اصلاح آن برنامه‌ریزی شود.

وی، تصریح کرد: ما باید به دنبال اصلاح کیفیت برنامه ها باشیم و طرح تحول سلامت از جمله برنامه هایی است که نقاط ضعف و قوت آن به طور منظم باید بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه