English

حضور چشمگیر "بانک شهر" در مرزهای ایران و عراق

بانک شهر، خدمات بانکی خود را با شعار "شهر حسینی" در تمام مرزهای ایران و عراق به زائران حسینی ارائه داد

با حضور چشمگیر "بانک شهر"، با شعار "شهر حسینی" در مرزهای ایران و عراق، خدمات بانکی به زائران حسینی ارائه شد.

بانک شهر، خدمات بانکی خود را با شعار "شهر حسینی" در تمام مرزهای ایران و عراق به زائران حسینی ارائه داد

به گزارش خبرگزاری موج، بانک شهر از روز سوم آبان، با شعار "شهر حسینی" در تمام مرزهای ایران و عراق،  خدمات بانکی خود را به زائران حسینی ارائه نمود.

محمد قائمی، یکی از کارمندان باجه بانک شهر مستقر در مرز شلمچه گفت: باجه های بانک شهر در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی به صورت 24 ساعت، با حضور دایمی 3 نفر به صورت سه شیفت فعال بود.

وی افزود: یک نفر مسئول تأسیسات در باجه به طور شبانه روز حضور داشت و زوار به هیچ عنوان برای دریافت پول و خدمات بانکی معطلی نداشتند.

قائمی با اشاره به تعامل بین موکب ها و نهادهای مستقر در مرز شلمچه بیان کرد: باجه بانک شهر در مرز شلمچه در کنار چادر اشیاء گمشده قرار داشت و به آنها نیز کمک می کردیم.

وی تصریح کرد: این خدمات تا چند روز پس از اربعین حسینی جهت رفاه زائران آقا عبدالله الحسین (ع) تمدید شد.

این کارمند بانک شهر، خدمات رسانی به زوار حسینی را برابر با زیارت حضرت اباعبدالله (ع) دانست و از اینکه در این راه تلاش کرده، از صمیم قلب خوشحال و امیدوار است در سال های آینده نیز بتواند به زائران حسینی خدمت کند.

در همین راستا سرپرست منطقه چهار بانک شهر گفت: در مرز شلمچه با استقبال مردم از دریافت خدمات روبه‌رو شدیم که این نشان از رضایت کامل مردم است.

هادی امین زاده با اشاره به خدمات گسترده بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین اظهار کرد: تمامی خدمات بانکی مورد نیاز زائران از جمله برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک در باجه‌های مستقر در مرزها انجام گرفت.

وی افزود: بانک شهر برای سومین سال در مرزها به ارائه خدمات بانکی به مردم پرداخت و با توجه به استقبال زائران فعالیت‌های امسال منسجم‌تر و گسترده‌تر انجام گرفت و در آن ایام علاوه بر آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان عازم کشور عراق، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات در زمان‌های بعد از ساعات اداری در شعب کشیک نیز صورت پذیرفت.

امین زاده با اشاره به محل استقرار تجهیزات و ارائه خدمات بانکی و پولی بانک شهر در مرز منطقه چهار کشور تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار نیروهای فنی در مرزها، مردم با مشکلات دستگاهی خودپردازها مواجه نشدند و در صورت بروز مشکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل رفع گردید.

وی ادامه داد: مرز شلمچه یک دستگاه خودپرداز سیار در محل استقرار موکب پذیرایی، جنب موکب امور گمشدگان، یک دستگاه پیشخوان شهرنت ثابت در میدان مقاومت خرمشهر‌- ابتدای اتوبان ولایت (مسیر مرز شلمچه) و موکب بانک شهر در جنب موکب شهرداری تهران به زائران خدمات بانکی کامل ارائه داد.

امین‌زاده، سرپرست منطقه چهار بانک شهر، با تأکید بر اینکه عملیات پول‌رسانی در ایام اربعین توسط خزانه به صورت گسترده اجرا شد، اظهار کرد: تلاش شد تا در ایام اربعین هر شهروند با مراجعه به شهرنت‌ها و باجه‌های بانک شهر به راحتی پول نقد دریافت کند.

سرپرست منطقه چهار بانک شهر تصریح کرد: این قابلیت در زمانی که بسیاری از بانک‌ها حتی شرایط پرداخت پول نقد را هم نداشتند؛  برای بانک شهر مزیت مهمی بود.

وی افزود: از دیگر خدمات بانکی که به زائران اربعین در مرزهای مشترک ایران و عراق ارائه شد دریافت دینار از طریق باجه‌های بانک شهر بود. 

سرپرست منطقه چهار بانک شهر خاطرنشان کرد: بانک شهر در ایام اربعین سال گذشته با ارائه خدمات مختلف بانکی به ویژه در پرداخت دینار و ریال از طریق خودپردازها، موفق شد تا رضایت زائران شهر حسینی را کسب کند لذا امسال نیز تبدیل ارز برای این افراد بدون کارمزد انجام شد.

امین‌زاده تصریح کرد: زائران حتی می‌توانستند با مراجعه به یکی از پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر مستقر در نقاط صفر مرزی، پول نقد خود را با دستگاه خوددریافت به حساب خود واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه