English

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای تجهیز فضاهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تجهیز فضاهای فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد 300 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

اختصاص 300 میلیون تومان برای تجهیز فضاهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، سید هادی حسینی قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر اینجانب از سفرهای دوره‌ای استانی است که امیدوارم دستاورد خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

وی تصریح کرد:  با استاندار کهگیلویه و بویراحمد راجع به مشکلات فرهنگی استان با هم گفت‌وگو داشتیم و استاندار این استان با این که مدت زمانی زیادی نیست استاندار این استان هستند ولی به حمدالله اشراف زیادی به مسائل فرهنگی استان داشتند.

وی با اشاره به بازدید از مجتمع فرهنگی هنری یاسوج افزود: امروز از این مجتمع با 40 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید داشتیم که خوشبختانه روند خوبی داشت.

حسینی ادامه داد: تصمیماتی در زمینه تخصیص اعتبار پروژه فرهنگی هنری یاسوج از محل اعتبارات ملی  و همچنین  پیشرفت‌ها و پیگیری و جدیت بیشتر مسؤولان استانی این پروژه گرفته شد.

وی با بیان این‌که پروژه مجتمع فرهنگی یاسوج یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افتتاح این مجتمع کاری ملی است که اگر بتوانیم با همت دولتمردان  و تلاش مسؤولان  به زودی این مجتمع فرهنگی هنری به بهره‌برداری برسد کار بزرگی شده ومکانی مناسب برای برگزاری برنامه ملی و استانی است.

این مسوول با اشاره به تجهیز فضاهای فرهنگی استان عنوان کرد: برای تجهیز فضاهای فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد 300 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

وی افزود: تمامی معاونت‌ها عملیاتی و تخصصی 30 درصد اعتبارات حوزه تخصصی خودشان را با استان‌ها تفاهم‌نامه امضاء می‌کنند و به هر استان 30 درصد از سهم ملی از محل برنامه‌های فرهنگی، هنری، مساجد تخصیص داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه